Search This Blog

Friday 27 April 2012

malu. maksud ku bukan alat itu.

terkejut beso aku, beso sungguh.
ader ke pok cik ni bukak baju menelanjangi susuk tubuh nya yang separuh atas dan menampakkan segala otot-otot gelembir yang dibinanya bukan di gimnasium sejak bertahun-tahun tanpa perasaan malu sedikitpun, di hadapan khalayak ramai yang sedang beribadah pepagi buta yang rata-rata matanya separuh tertutup di surau.
bunyi macam cerita biru le plak tapi ini kejadian benar di sebuah surau di pinggir putrajaya. dah le tu dia duduk di sauf yang terdepan sekali plak. aksi selamba badaknyer berlaku secepat kilat dan jemaah yang hadir ke solat subuh di dalam keadaan yang antara sedar dan tidak, ramai yang terlepas pandang kejadian itu.
yang nasib baiknya, jemaah wanita masih tidak ramai lagi dan mungkin jika adapun cumalah segelintir yang sudah tua, terlalu tua yang sudah mati ghairah melihat baden lelaki yang cukup mencantas selera nafsunya, kalau tidak sudah pasti ada jeritan nyaring dari bahagian belakang diikuti oleh perbualan becok bakkan murai tercabut ekornya. keadaan sesunyi dan sehening malam, dan sekiranya jatuh lah sebilah jarum ke lantai sudah pasti ia akan kedengaran seumpama sebijik nangka terhempap ke tanah yang gersang.
sewaktu berpusu keluar surau selepas solat subuh, beberapa insan yang khuatir telah bertanyakan duduk perkara sebenar-benarnya kepada pokcik yang menunggang motoskutar modenas berwarna hujau pucuk pisang itu.
"mak andeh aku punya hal la ni, pakai sidai je baju lepas gosok" jawaban itu tidak menjawab pertanyaan insan-insan khawatir tadi di atas aksi pokcik yang telah menjadi separuh bogel tadi. apa pula kena-mengenanya mak andehnya dengan kelakuan sumbang dipertontonkan olehnya.
" eh kalau korang sume sadar aku terpakai baju terbalik, lagi le besar kemaluan aku!" lantas secara tiba-tiba sume mata tertumpu ke arah bonjolan di kain pelikat "itteww"


oh! begitu kisahnyer.

1 comment:

Pages