Search This Blog

Tuesday 13 March 2012

kursus dara (maiden)

Kecut perut tau!
Ini adalah merupakan kursus dara aku. Betul-betul aku punya. Tahun lepas aku amik kursus yang tidak ada pemilik, tidak berbapa, atau penyelarasnya telah berpindah ke tempat lain. Kena transfer maksud aku.
5 bulan aku merekacipta kursus untuk tahun ini dan saatnya telah tiba. Hari ini kursus pertama aku terlaksana. Yang aku panic sangat tu sebab timbalan pengarah hadir sama di samping 19 lagi pengarah negeri dan jabatan. Boss aku pun jadi peserta.
So far so good, tak dengar lagi komplen. Modul di institute penyiaran dan penerangan tun abdul razak look like fun.
Esok, siap diaorang. They will be drilled by a lecturer from the british council. Tergeliat le lidah korang. Whatever, give me good marks, pleaseeee. This ms iso is a real killer.

yusanani yushak menerjah mahhani

hj adzhar dan mariam ditemuramah di studio oleh hannie


No comments:

Post a Comment

Pages